Bättre gånger finns

Idag ville det sig inte riktigt för mig och Ira, fick procenten 42,96% och det på grund utav att hon var riktigt spänd och hon reste sig också rätt upp så jag trodde nästan att vi skulle slå över, men vi tog oss igenom och fullföljde programmet även om vi inte blev godkända. Sen när jag skulle hem var det också super jobbigt för henne så fort jag satt upp så reste hon sig men när jag klev av och gick med henne så var det inga problem. Nu hoppas jag av hela mitt hjärta att hon snart får lite lugn och ro i själen och att vi kan hitta tillbaka till det där lugna och harmoniska igen…

Sen har jag faktiskt tagit ett premiär dopp i älven idag! Kallt men riktigt skönt när man redan varit i en gång.

Sen har jag firat min underbara mamma och farmor på morsdag, och många tankar till dig mormor, du är saknad<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0