Just do it.

Hade sjukt duktiga hästar igår! Nadja tog 6 höger galopp igår igen, enda minus hon får från mig var att när jag kom dit hade hon rullat så hon var nästan brun....
-
Sen kom mamma och hjälpte till med resten medans jag red och när klockan började närma sig 7 åkte vi ner till Ira.
Hon var super på lektionen, hade 'storhäst galopp' idag och sen även fast vi kom lite tokigt in på tre kombinationen så löste hon det ändå, för nu vill hon verkligen och nu vågar hon!
Sen när jag 'hovslagar-tränade' så gick det också hur bra som helst vanligtvis brukar hon vilja ta stöd av en vägg, försöka lägga all sin tyngd i hoven man lyfter. Men nu kunde jag hålla hovarna högt och raspa och sen tog jag en lös sko och lägger den mot hoven och slår med raspen på= en simulerad skoning!!
Finaste!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du köpa ira nu när hon ska säljas`?

2012-03-28 @ 07:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0