Väntans tider

Nu sitter jag och väntar på att bussen ska komma. Men den kommer inte först om en timme…

Ira var en riktig guld häst igår!!
Först när jag red så var hon super fin, och jag red på ett pessoa med en sporr-rem (precis som en kedja på ett stångbett fast lite högre upp.) vilket funkade riktigt bra:))
Sen hade jag några bommar för att se hur hon är på det vid bommar/hoppning.

Som att hon vart så svettig så jag tänkte svampa av henne, men efter ett litet tag kände jag att det var kanske dax att prova och spola lite med slangen lite... Och det gick! Fast lite läskigt var det men det GICK!

Hon skötte sig bra även när vi lasttränade sen också, så nu börjar hon verkligen bli en dröm häst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0