Snabeldraken har varit framme!

Har faktisk kommit så långt att jag har kunnat dammsugit hela rummet. till och med under sängen som det låg väldigt mycket saker under...
Känns riktigt bra, mår nästan lite dåligt när jag ser all smuts på golv och överallt!
 
Nu ska jag slänga i mig en macka och sätta upp håret så ska jag till Saga för att baka en Cupcake-tårta, typ.
Lovar att lägga upp bilder på resultatet sen också ;)
 
Hade även tänkt att jag skulle solat idag men hann inte innan molnen kom men det kommer väl fler dagar, right?!
 
Världens finaste bästa vän har också fått en systemkamera, ÄNTLIGEN!
 
 

Kommentarer
Postat av: saga

En fet awesome kamera också ;)

Svar: Såklart! ;)
Nina

2012-06-29 @ 12:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0