Kämparglöd är bara förnamnet!

Ira skötte sig super bra igår! Men det som var lite lustigt var att jag trodde vi skulle få vara inne i ridhuset där nere så jag klädde på mig ordentligt och Ira fick en fleecefilt och ett regntäcke så skulle mamma komma med sadeln när jag var framme. Men som att jag trodde vi skulle vara inne så tog jag inte med något ländtäcke...
Så då fick mamma åka och hämta det åt mig.
Men som jag började att skriva om Hon var super igår, ganska enkel övning men fick ändå jobba ordentligt för att få tillbaka henne på en cavaletti serie, så i början då ville hon inte lyssna tillbaka så bra men på slutet då vart hon en liten studsboll! Vågade trampa av långtifrån istället för att klämma in ett extra språng och lyssnade fint tillbaka, alltså en perfekt häst!
 
Sen skulle man tillbaka så då vart det att klä på sig igen och när man väl var hemma igen då väntade världens sarneringsjobb av allting och jag var blöt, hästen var blöt, utrustningen blöt och för att inte tala om leriga!
 
Nu så ska jag fortsätta med det jag påbörjade igår, städa rummet.
Älskar så grymt mycket, och när man tänker på vilket otrolig utväckling då har gjort på mindre än tre månader så blir man ju nästan tårögd!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0