Gårdagens häst och fiske lycka!

Igår var det fullt upp enda från det att man gick upp. Först så städade jag i ca 45min sen kom Vilma och då gjorde vi oss i ordning för att åka ner till stallet.
Det vart bara lite bus igår med Ira mest, red utan nosgrimma på mitt westenträns barbacka vilket gick riktigt bra :) sen hade jag ett schabrak till en början men efter att jag försökte galoppera lite så började hon tok bocka för hon tyckte det var så kul, jag satt kvar men däremot inte schabraket…

Sen cyklade vi vidare ner till Kavat och vi pysslade om honom och sen skrittade vi han i en halvtimme.

Mot kvällningen så stack vi och fiskade lite och nog fanns det lite fiske lycka allt, 5 mörtar och en annan liten fisk.

Nu ska jag äta frukost hemma hos Vilma då jag har sovit hos henne inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0