Två dagar

Nu är det bara två dagar tills jag och mamma åker på ryttardagarna, ett läger då man rider akademiskt och även lite inslag av t.ex engelskridning. Jag ska rida för Ulrika Fröding på Ira och mamma rider för Christofer Dahlgren på Nadja. Det börjar egentligen på onsdag men vi åker dit på tisdag för att hinna packa upp och finna sig till rätta.
 
Så igår lasttränade jag och mamma med Ira och Nadja samtidigt. Först fick Nadja gå in som är duktig att stå även fast hon är nästan livrädd. Sen fick Ira gå in, och båda stog lungt och fint så vi fällde upp baklämmen, Inga problem det heller. Så vi drog ner presseningen också, men det var däremot mycket mer jobbigt men fortfarnade kontrollerbart. Dem fick stå där inne ett litet tag innan vi fällde ner igen och backade ut dem.
Båda två var super duktiga, så det kääns rättså bra inför tisdag men vi ska fortsätta att träna lite till!
 
Nu har vi tagit hem transporten för att spåna upp båda sidor och vaxa på taket en sista gång plus att fixa dit en cykelhållare satt vi får med oss två cyklar ner dit.
 
Får se om jag tar med mig en dator ner dit för i så fall kan jag lägga upp bilder annars kan jag bara lägga upp gamla bilder eller inga alls...
Jag och Ira förra året på ryttardagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0