Super silver Sara!!

Så nära ett guld, och så nära ett brons! Men super silver Sara tog ett individuellt silver i fälttävlan. Hon och hästen Wega har gjort en otrolig insats dem här senaste dagarna, hon har minst sagt bjudit oss på nerv pirrande ögonblick. Plus att det här är den första medaljen för Sverige i detta OS och senast en  medlj togs i fälttävlan för svensk del var 1979!
 
 
 
 
 
 
 
Några helt fantastiska ögonblick för svensk fälttävlan och svensk del för övrigt.
 
Nu kan jag knappt vänta tills dressyren drar igång på torsdag, där vi har flera stora svenska medaljhopp!
 
Känner att jag fått ett extremt tävling-sug just nu, ska ju tävla på hemma plan v.33, men är nästan mer sugen på att åkaiväg och tävla så jag ska ta och granska tdb och leta reda på någon lämplig tävling. Så nu ska jag ner till stallet och rida, mocka m.m. Blir någon form av dressyr pass med Ira idag, och Nadja blir bättre och bättre, var förbi efter jobbet och hade lite powerwalk med damen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0