Sängen kallar

Fick lite hastigt och lustigt åka ner jobba idag också, men på eftermiddagen istället. Allt gick bra och känndes som en bra första dag.
 
Sen vart det att jag somnade i Mamma och pappas säng när jag och mamma kollade på någon dokumentär...
 
Det var vi som hade kväll i stallet så vi åkte ner och mockade plus fortsatte att packa upp alla saker. Sen upptäckte jag att Ira hade ett litet sår mellan ganscherna så jag tvättade rent det och sen hade på lite procell salva så ska nog det där bli bra.
 
Har stallet imorgon också så blir att gå upp tidigt och släppa ut hästarna sen hem byta om och äta lite extra och sedan åka ner och jobba lite!
 
Är riktigt stolt över att jag lyckas hålla henne i så fin form kroppsmässigt och till och med fått henne att bygga lite mer muskler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0