Packat en bit!

Nu har jag packat mina kläder som jag ska ha för övrigt och nu har jag mest bara min stall/rid-utrustning och Iras saker kvar.
 
Har även vaxat taket på transporten och allmänt fix innuti den. Imorgon kommer jag ha fullt upp. Först klockan 11 kommer Börje, Hovslagarn och ska sko Ira och verka Nadja, kanske att någon till ska skos. Men sen kl13.45 så måste jag vara på Tallmon då vi ska gå med pensionärerna bara det inte regnar, men vädret verkar nog hålla sig.
Sen är det inget mer inbokat först kl. 18.00 då jag ska till Teo, som att jag gjorde världens tabbe och glömde bort tiden i onsdags då jag egentligen skulle dit.. Vilket jag mår jätte dåligt över :(
 
Men bara för att det är massa tid emelllan så betyder det inte att det är lugnt för då måste vi packa in allting i transporten och bilen plus att man måste äta lite också.
 
Nu ska jag åka ner till stallet och rida plus påbörja packandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0