Nya tag

Nu tänker jag ta nya tag angående mina kaniner dem har fått som lite sommarlov och jag har inte gjort någonting med dem sen jätte länge tillbaks.. Så nu tänker jag börja träna lite med dem och fixa burarna deras lite.
Det är lite tävlingar i augusti som jag tänkte sikta in mig på. Ska även tävla med Ira på hemmaplan i augusti, 19 aug för att vara exakt.
 
Men nu så blir det väl att åka ner till stallet och om vädret håller i sig så blir det en skogs tur med mamma och Nadja, och jag rider medans dem kör.
 
Sen till kvällen skulle vi till några kompisar till mamma och pappa för att grilla. Så kanske att jag tar med mig kameran för att ta lite pics! ;)
 
 
Där vattnet gick upp till låren på mig var det inte äns en droppe vatten innan 'översvämmninen'!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0