Morning!

Gick bra att jobba igår, träffade även lite bekant folk då vi var vid kungsådran vid laxön igår.
Var ganska trött när jag kom hem så jag åt prencip bara och sen gick jag och la mig.
 
Men skrev också igår att mamma skulle köpa hem lite narv-svarta satt jag kunde fortsätta färga min sadel men såklart så var det slut, ÖVERALLT! och här i skutskär så skulle dem inte få hem först och 14 dagar tidigast och inne i stan var det samma sak fast lättare att hämta i skutskär. men istället för en sån där liten flaska så beställde vi nu 1L så att det räcker gott och väl. Man kan ju även färga men det blir inte alls lika bra så det är väl bara att vänta...
 
Nu blir det lite frulle och mata kaninerna, aa helt enkelt mina morgon rutiner ;)
 
 
 
 
 
Var vatten påsläpp både när jag cyklade dit och hem, riktigt fint i solnedgången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0