Min sovmorgon som bara försvann...

Kunde ju ha fått sovmorgon då jag ska jobba efter middag idag, men...
Vi hade ju stallet och visst kunde mamma fixa det själv men skulle ju ändå ner på förmiddagen så för att slippa onödiga resor så följde jag med men jag var bra trött imorse också.
 
Men jag passade på att rida direkt på morgonen och Ira har fortfarande väldigt mycket attityd och vill komma undan, men sätten hon tar till för det uppskattas INTE! det kan vara stegringar, bockningar, kickar och tvärnitar a ni fattar, men det börjar väl bli mindre och mindre men det är väl bara en test period från hennes sida fast även om hon håller på så är hon ju fortfarande mån om ryttaren så hon är ju absolut inte ute efter att ha av en, men ibland känns det lite tungt.
 
Sen nu när jag kom hem så började jag svarta sadeln, men hann bara göra halva innan narv-svartan tog slut så pappa som ska in till stan idag får köpa lite mer då. Sen höll jag på att glömma att ta före och efter bilder men som att jag bara hann göra halva sidan så kunde jag knäppa före korten ändå plus efter kort men på andra sidan.
 
Före:
 
Efter:
 
(Det 'bruna' ni ser på efter bilderna är ljuset som reflekteras i sadeln, den blir helt svart!)
 
Blir ett riktigt lyft, såg väldigt risig ut innan, efter vi har svartat så ska vi kolla om den här sadeln är någonting att satsa på isåfall så kommer vi stoppa om den sat den blir perfekt! Vill ju att hon ska kunna bygga muskler samtidigt som sadeln passar bra. Inte lätt det där eller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0