Markarbete för Lotta Sjöberg!

Ja som rubriken lyder så har jag träning för Lotta S kl 18.00. Så vi kommer väl åka ner ungefär till fyra eller lite senare men vill inte behöva stressa då Ira är väldigt lätt stressad.
 
Men ska bli kul att träna för Lotta igen blir 4 gången som jag tränar för henne och tycker att jag får många bra tips, plus att om man bara rider för en och samma tränare jämt så blir man nog lite hemmablind. Men sen när lektionerna rider jag ju för Lotta (Backlund) varje vecka.
 
Imorgon ska mamma och pappa in till Gävle igen och då ska dem troligtvis få kolla på en sadel till Ira. En Kingston Allround sadel från Börjes så det är ingen super kvalite på läder och liknande men en perfekt tillväxt sadel. Hon hade ju nästan inga ryggmuskler alls när vi köpte henne, men på bara en månad så har hon växt på sig när jag jämför med mallen jag gjorde för en månad sen och nu. Så om den sadeln skulle kunna passa så blir det nog dressyr sadeln så behåller jag den jag har nu som hoppsadel.
 
Kanske att mamma skulle kunna filma lite också, vore väl lite kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0