Livet leker, vädret sviker, bildbomber kommer och går!

Vart riktigt glad i morse när jag vaknade då jag såg att jag fick jobbet som barnvakt! kunde ha fått börjat jobba idag redan men kändes bättre att få sova ut ordentligt en dag i alla fall.
 
Har precis laddat upp bilderna på min dator så tänkte att ni ska få ett litet smakprov, sen kommer resten upp allt eftersom ^^
 
Jesse & Zeus i fina steg!
Mamma och Nadja i full galopp!
Anne och Juli satte standarden för i år, en färg för varje dag!
Mamma & Nadja på lektion.
Mycket stiligt ekipage!
Jag & Ira, måste få säga att hon har riktigt fint steg min dam!
Lite bus måste alltid klämmas in^^
Stor skillnad på galoppen nu mot för tidigare!
Min fina underbara häst fick en välförtjänt dusch efter alla pass då hon jobbade på sjukt bra!
Vad är en raggare utan sin korv och mosbricka!
Kvällen bjöd på många härliga skratt.
Fint väder fick vi också!
Kvällens hårding, Pia.
när temat är raggare så klarar man sig inte utan en Elvis
Dagen efter så hade vi teori hela dagen som handlade om det mesta, bl.a klicker träning.
Till och med så att jag tycker att Ira börjar få lite muskler nu!
 
Kommer nog också att komma upp fler bilder sen men det är väl i alla fall en början ;)
 
Nu blir det lite frukost och sen ut och hjälpa pappa lite i garaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0