Längtar!

Längtar så sjukt mycket efter att fylla 15 nu, börjar bli trött på att behöva fråga mamma och pappa om skjuts och att cykla. Men så är det väl när man fyller i december. Men samtidigt väldigt stolt över det och som sagt det har sina fördelar när det är åldersgräns uppåt. Men i september så får jag påbörja kursen för EU-kortet, fast kommer nog göra det i oktober för då hade han som jag ska gå hos en planererad kurs men har inte fått några exakta datum än utan han hör av sig när det börjar närma sig.
 
Sen för min del så kommer jag väl köra epan på vintern och regniga sommar dagar men annars så får jag väl kanske låna Ronnie's moppe eller om jag kanske får en egen ;)
 
Men nu ska jag CYKLA till jobbet, Ciao!
 
Hur tänker ni göra, Ta Eu-kort(moppe+epa) eller inte?
 
Min innan vi började renvera den, Den kommer se sjukt mycket bättre ut nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0