Lagom slut efter en full späckad dag

Först jobbade jag och det gick bra. Sen var det prencip bara hem och byta om för att åka ner till hästarna och vi skulle trimma lite på banan idag. Ira skötte sig super på slutet men hade lite attityd och var lite frustrerad/busig/olydig i början kan man säga men det som är lite bra är att när hon är sådär så vänder hon sin frustration till arbetsvilja och blir riktigt snygg!
Och som jag skrev igår skulle jag till morfar idag, och vi fikade lite och hämtade bilstolar till min epa. Men innan vi åkte till morfar stannade vi till i stan för att jag skulle göra synundersökning för körkortet, och vi kunde konstatera att det inte är något som helst fel på min syn.
 
Har helt enket inte hunnit blogga nått idag så därför uppdaterar jag er nu istället, men nu blir det att hoppa i sängen och sova sött innan jag ska upp för att jobba imorgon igen. :P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0