Helt underbart!

Det svenska laget ligger på en tredje plats inför morgondagens banhoppning, plus att svensken Sara Algotsson Ostholt ligger på en delad första plats med Ingrid Klimke från Tyskland.
 
Jag missade liten del av tävlingen, tyvärr precis när Sara red för att jag somnade vilket jag ångrar lite nu men fick ju se repris på svt play ist. Sen antar jag att dem svarade på min fråga medans jag sov, så klart! Men det var angående tejpen (trodde det var någon sorts platta) som man ser vissa ryttare har, men har listat ut att det är som ett näsplåster för att vidga näs hålorna.
 
Nu blir det fin middag och sen ner till stallet och får se vad jag hittar på med min tjej today! ;) Förhoppningsvis så är Nadja mycket bättre idag också, mamma var ju ner men det var på morgonen.
 
Nina Fagerström hade sånt där 'plåster' när hon red i globen förra året eller om det var året innan det t.o.m.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0