Grill kväll

Är bara hemma en snabbis för att hämta lite badkläder. Så ska tillbaka ner till Kenneth där vi snart ska grilla och efter maten blir det väl att bada i poolen lite ;)
 
Ira skötte sig riktigt bra idag fast ska nog sätta dit gummiringar på mitt tredelade med fasta ringar då bettringen åker in på vänster sida. som att Ira är väldigt känslig när man tar i höger tygeln för tillfället så kan jag inte hålla lika bra stöd för i så fall reser hon sig bara eller något annat tok. Varför hon gör så är för att hon har mycket jobbigare i höger varv och vill hellre springa i vänster varv, så när hon känner sig lite pressad så ''flyr'' hon åt vänster varje gång då hon är mycket mer osäker i höger varv.
 
Men nog om det nu ska jag cykla tillbaka satt jag får lite mat jag också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0