Flexibelt schema

Vart inte in till stan någonting idag då Vilma inte kunde men vi bestämde att vi ska in på söndag istället.
Men efter att jag hade jobbat åkte jag, mamma och pappa till Lövstabruk och gick på en guidad tur och sen så gick vi runt och kollade plus fikade för 192 kr!!! Var väldigt dyrt med fika men som sagt inte varje dag heller ;)
 
Jag passade på att knäppa lite kort när jag kunde och det inte regnade allt för mycket. Så ni ska väl få ett litet smakprov som vanligt!
 
 
Världens största geting kom på besök!
Den var mycket större vaddet ser ut som, ungefär lika lång som mitt långfinger!
 Ett litet uthus där man lyssnade på exotiska fåglar.
 Stor grus gång framför Herrgården.
 Herrgården eller vad man nu ska kalla det...
 Tjusig klocka som faktiskt fungerar.
 Gamla kanoner var uppradade framför herrgården.
 Lite coolt att trädet växt in i gallret!
 
 
Resten av bilderna kommer på Tidsinställd ikväll så håll koll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0