Film-kväll med familjen

Idag hade jag även pensionärs promenad på Östangård men på grund av ostadigt väder var vi inne om spelade spel, pratade och närvarade på andra sätt. Var faktisk riktigt trevligt.
 
Sen skyndade jag och mamma ner till stallet igen då vi skulle skritta ut en sväng, vi red ner till Ärk fram och tillbaka. Det var tänkt att efter stallet skulle vi hem och byta om sen ner till morfar men han var inte hemma så vi bestämde att vi skulle åka ner imorgon. 
 
Nu till kvällen så beställde vi hem pizza och för min del kebab tallrik. Och vi såg på en film som hette typ ''the book of Eli'' tror jag. Sen betade jag av massa avsnitt av Projekt Runway och Top Model som jag spelat in så ska se klart på dem sista imorgon om jag får tid över.
 
På fredag ska jag troligtvis åka in till Valbo med Vilma och hennes kusin Nicole från U.S.A!
Ska in på Hööks och köpa ett bauscher bett och troligtvis ett vintertäcke med hals.
 
Sen skrev jag i ett tidigare inlägg om just bauscher betten och jag pratade med Ulrika Fröding om det här bettet och man ska ha den lilla skänkeln uppåt för annars om man har den neråt så det enda som händer då är att man vikar ihop bettet i munnen på dem och trycker ner det på tungan, så lilla skänkeln upp!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0