en slapp morgon...

Vaknade typ vid elva och då hoppade jag i min onepiece och knallade ut till mamma som lagade Ira's ylle-täcke som vi fick med henne. pratade lite men sen gick jag upp och kollade på Topmodel och projekt runway(x2), men min inspelning på TM hade stannat efter halva och ett av PR vart det något fel på så kunde inte se slutet... Allt det beror nog på att pappa skulle kolla på satelit mottagaren och jag spelade in på canal digitalen. Men that's life.
 
Mamma var snäll och tog hästarna i morse så jag fick sova ut, och jag har bestämt att Ira får vila idag men ska ner till kvällen för att ta in övriga då våra nog får sova ute inatt igen om det är fint. Då ska jag passa på att skura klart i hennes box och sen blir det till att spackla och måla.
 
jobbar en timme extra idag så kan jag gå hem en halv timme tidigare någon annan dag ;) fick åka 30 minuter tidigare igår så då får jag kompensera det nu ist.
 
Nu ska jag ta och stänga in kaninerna i deras burar satt pappa kan ta och trimma ner alla bränn-nässlor som finns där inne! dragit på det en längre tid nu...
 
Sen kom narv-svartan idag så vi ska försöka hämta det idag också så kan jag börja imorgon så fort jag slutat jobbet.
 
Bilderna från igår vart inge vidare då vi kom iväg för sent så det hann bli så mörkt men några bra kort vart det iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0