Efterlängtad start på dagen

Känndes så skönt när man vaknade och solen strålade utanför fönstret. Så då är det klart att man tar med sig kameran och en kompis och sticker ner till stallet för att fotografera!
 
Så jag och Regina skyndade oss med mockningen och maten för att sen ta in Nadja, vi började med porträtt fotografering och sen gick vi till rundkorallen för att busa lite med henne.
 
 
Sen var det Ira's tur och vi gjorde samma sak med henne.
 
 
Sen cyklade vi vidare till Tricia, Chirren och Merith. Jag red på Chirren och Regina på Tricia, faktiskt så var det första gången jag träffade Chirren och jag red barbacka också men det var inga problem... Fast Regina lyckade ramla av men hon landade på fötter vilket var tur det i alla fall.
Sen som att vi red i hagen så följde Merith efter oss vart vi än gick, men hon är ju bara tre år så man kan ju inte klandra henne ;)
 
Tricia eller Trissan som vi också kallar henne.
Chirren som jag red, en riktigt trevlig häst måste jag få säga ;)
Merith som var väldigt nyfiken på vad vi höll på med.
Regina och Trissan
Första gången Regina någonsin stog upp på en häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0