Dagens inköp!

Var till Valbo idag med Vilma, och stor del av tiden spenderades inne på Hööks.
Jag skulle ha köpt ett nytt bett men såklart så fanns inte det bettet på lager, alltså det var helt slut -.-
 
Men jag fick ett riktigt tjockt och fint vintertäcke med hals som damen ska få ha i vinter!
Sen vart det matchande schabrak och luva, så nu saknas väl bara röda ridbyxor för min del då kanske ;)
 
 
Sen vart det även en snygg topp från gina och ett par midje-jeans men dem kunde jag inte ta kort på...
 
 
Nu tänkte jag att jag skulle ta och byta lite kläder och sen prova att svarta mina tyglar, och om det funkar bra så har jag vääldigt mycket som ska svartas sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0