Back to work

Min sista jobbvecka nu, iaf vad vi har bestämmt. Får skjuts av mamma dit så åker hon vidare till Nadja, och jag cyklar hem när jag slutat. Vi upptäckte två nya sår på henne när vi var dit igår, vet inte om det är att lymfangiten börjar komma mot sitt slut... Men ett var vid ballen (balltramp??) så vi la ett galoppbandage sen dem andra var vid knäet och där är det inte så mkt att göra utan vi ska försöka om man kanske kan limma fast en kompress met texil-lim, då bandagen inte sitter kvar.
 
Ira fick sova ute inatt igen, det hade spöregnat inatt också men tror inte det är någon större fara då det har varit så pass varm ändå. Så mamma får kolla till henne när hon åker ner så åker jag ner dit till kvällningen istället, det är vi som har insläpp så då passar det bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0