Äntligen hemma!

Dålig täckning = Dålig uppdatering. Sad but true!
Måste säga att Ira har varit en sagohäst dem här dagarna!
Hon har jobbat hur bra som helst och skött sig, nu sista dagen så hade hon nog lite träningsvärk så hon hade lite attityd. Så man kan säga att idag var mitt ''skit-pass'' men det var ju fortfarande inte dåligt!
 
Har knäppt mycket kort så tänkte att jag ska försöka lägga in en bild-bomb imorgon när jag har lite mer tid, vill ju sova nu ;)
 
Sen kan jag ävenbeskriva veckan lite mer detaljerat imorgon.
 
Men nu när jag kom hem så var super synd om Tessie för att mamma (jag) har varit borta i nästan en hel vecka!!
Sen märkte jag att pappa inte skött sitt jobb... Hittade TIO fästingar på stackars Tessie, till och med satt hon hade små sår vi vissa då hon hade kliat och det satt dubbelt.
 
Känns riktigt riktigt skönt att vara hemma, och tror nog att Nadja och Ira tycker det med.
Men sen tycker jag lite synd om Ira då när vi precis hade släppt ut dem i hagen igen så ville Jolanta ha Nadja för sig själv så hon började jaga Ira, värst var väl att hon trängde upp henne mot hörnet satt Ira sprang in i el-stängslet... Men det gick bra med båda men efter det fick Jolanta gå in. Lite synd när man precis kommit hem och så blir det så... Förhoppningsvis så är allt som vanligt igen imorgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0