1up for powernap!

Var väldigt trött idag då jag gick och la mig sent igår och vi hade stallet i morse så vart tidig revelj också.
Men efter en powernap på över en timme så känner jag mig mycket piggare. 
 
Just nu gör jag inget speciellt men ska ner till stallet lite senare för att tömköra Ira och troligtvis så ska jag svarta min sadel idag! provade att svarta ett par tyglar igår och det vart super bra, och som att min sadel en gång blivit svartad men det har nötts bort eller om det aldrig riktigt fäste från början... men hur som så är den lite mörkbrun på vissa ställen men det ska fixas till nu. Sen håller jag även på att kolla på lite nya sadlar så om ni har något tips på något bra märke så säg till, dressyr, hopp, allround spelar ingen roll intresserad av allt! 
 
Sen skulle det vara guld värdt att få prova andras sadlar satt man vet vad som skulle kunna passa.

Ska ta före- och efter-bilder så kommer ni se skillnaden. Den ända nackdelen med min sadel är att sätet är på tok för stort för mig vilket gör att jag lätt hamnar i stols-sits, men hittar jag en sadel med mindre säte så har jag löst det problemet ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0