Lucia drar igång!

Ikväll hade vi första Lucia-uppträdandet, den här gången var det för släkt och familj och även lite genrep för oss i kören. Dem flesta låtarna satt bra, vissa är lite svåra att komma ihåg texterna på men får sitta och nöta in dom lite ikväll nu innan jag går och lägger mig ;)
 
Kunde aldrig gissat på att det skulle kännas så här bra att vara Lucia, måste också träna på min vers lite mer har ju bara läst den typ tre gånger, haha! Fick inget stearin i håret så är väl ett tecken på att man stod stadigt i alla fall. Har inga kort som vart super duper då det är så pass mörkt och jag har inget ljus som lyser upp ansiktet som tärnorna men vart något som vart helt ok.
 
Ingen super kvalité men ni får en liten sneak-peak än dock, kanske får tag på bättre bilder sen men nu måste jag sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0