Stockholm International horse show firar 20år!

En underbar kväll kunde blivit den värsta i mitt liv men Ann-Kristin räddade min kväll. När vi åkt i kanske en timme hade jag lite tråkigt så jag tänkte kolla hur mycket kontanter jag hade med mig och upptäckte då att jag glömt min plånbok hemma! :o

Jag fick panik, jag som hade längtat i flera månader att få gå på mässan med Vilma och Jenny och hitta massor med fina saker till mina brudar....

Bara för att jag skulle lägga i några kronor så glömde jag lägga tillbaka plånboken. Men när jag hade tagit mig samman lite så gick jag och frågade om någon kunde låna ut lite pengar, då erbjöd sig Ann-Kristin att låna ut. Hon kunde ta ut från hennes konto så jag fick mina 3500:- som jag annars skulle haft med mig :)

Men gjorde långt ifrån slut på pengarna, hade över 1300:- kvar ;) köpte mest schabrak och även ett par tyglar och en hopp-platta^^

Kan fixa bilder på allt ikväll när jag kommer hem, kunde inte ladda upp från mobilen nu heller :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0