Stackars!

Tycker så synd om min mamma just nu, hon ramlade i stallet medan hon stod och packade hö och har stukat foten rejält och kanske brutit, men svårt att säga då foten var så pass svullen. Nu är det bara jag som är frisk i familjen ju... Pappa har ont i en axel, Ronnie i svanskotan och mamma i foten/vristen då, inte nog med det heller så är Nadja dålig också. Men hon är på bättringsvägen, tyckte att hon var lite mindre svälld idag än igår och hon går bättre och bättre tycker jag också, men vi ska fortsätta med Metacamen tills hon är bra eller åtminstonde inte är så svälld och har ont.
 
Förövrigt så har det inte hänt sådär jätte mycket mer idag, skulle ha bloggat tidigare idag också men min blogg-app och även blogg.se funkade inte så jag kom inte in helt enkelt men nu ska det vara åtgärdat i alla fall. Näst sista Lucia träningen var faktisk också idag, märks att vi måste träna på att sjunga låtarna utan text... annars  kommer vi inte höras när det väl gäller! :o
 
Bytte profilbild igår på fb, hade haft min gamla jääätte länge... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0