Söndags jobb

Idag har hela dagen gått åt till att göra sånt som måste göras, bl.a att mecka med epan, fixa stallet och rida Ira m.m
 
Vi gjorde epan körklar så om jag klarar provet (vilket jag måste... typ.) kan jag börja övningsköra lite innan jag ger mig ut på riktiga stora vägarna. Kvar är lite el, inredning och ljud men det ska vi fixa lite allt eftersom vi får tid, den går i alla fall att köra nu ;)
 
Ira skötte sig bra mot slutet då hon faktiskt var riktigt fin men var dryg i början plus att hon hade en del överskottsenergi och var lite tankspridd.
 
Nu orkar jag inte blogga mer måste sova lite inatt också, kommer nog inte gå så bra att skriva annars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0