Somliga älskar det, somliga hatar det!

Bland dem första sakerna jag tänker på när någon säger så är just det här med vintern och snö, själv älskar jag det dåman kan ha så mycket roligt med snö. Men en som inte gillar det är Tessie, hon klagar på att det är kallt om tassarna och i förrgår när hon fick vara ute en stund så hade hon gått i in i ladan så när jag skulle ropa in henne fick hon först gräva sig ut då det snöat igen och sen såg det ut som hon simmade in för att det var så mycket snö... 
 
Igår satte hon inte en tass utan för dörren förutom när jag matade kaninerna och tvingade ut henne en liten stund, men det hjälpte inte så mycket då hon hoppade direkt upp på bron och satt där som en liten jordekorre och pep om att det var kallt och hon ville in. När det är så här hemsk ute i hennes mening duger det inte att göra sina behov ute så då har hon också börjat ''gått på lådan''...
 
Tessie som ligger och stångas i lådan ♥ (ej ''behovs-lådan'')
 
 
Men förra vintern var det inte lika mycket klagomål, men åt andra sidan var det inte lika mycket snö heller, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0