Som jag sa

så skulle jag lägga upp ett litet mer utförligt inlägg senare idag och nu kommer det!
 
Är jätte nöjd med mitt objektiv, det är sådan stor skillnad jämfört med förra. Det bästa är också att jag aldrig kommer behöva byta objektiv utan jag har allt ifrån vidvinkel till supe zoom!♥ Men fick som sagt lite pengar också, vart nog i alla fall en 1300:- plus ett present kort på 1000:- på BILTEMA, det bästa med att fylla år bara tio dagar innan jul är att det man inte får i present får man möjlighet att önska sig/få i julklapp.
 
Idag gick jag ut på en promenad med både Nadja och Ira, inte så långt men Nadja ska vi ju sätta igång väldigt sakta och skritta väldigt länge på tills hon är bra. Imorgon ska jag se till och rida Ira lite, troligtvis på banan men vill inte behöva pulsa varje dag men inte så mycket att göra när det driver igen så fort på banorna...
 
Hade 1-årsdag med min iMac och kamera igår också^^
 
Men nu ska ni få lite bilder från kvällen och invigningen av objektivet ;)
Lite ljus för stämmningens skull.
Lussebulla och lussekatter serverades tillsammans med...
chokladflan,
''fingers'',
After Eight och såklart...
TÅRTA!!!
 
Provade zoomen lite och den sköter sig riktigt bra!
 
 
Ska kanske också passa på att berätta att jag slängde ut Tessie idag då jag tyckte att hon behövde komma ut lite, det första hon gjorde var att rusa/simma (simma i snö) ut till ladan och slutade med att jag fick gräva fram henne då hon vägrade komma ut igen. Alltså gräva bort all snö framför portarna och sen leta reda på henne och bära in henne, hon kommer ju in genom en lite glipa under porten men den vart ju för snöad så lika bra att hämta henne så hon inte blir fast där! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0