Slappaste dagen i mitt liv!

Idag har jag typ inte gjort någonting, var ju ner till stallet morgon och kväll förvisso men annars... NADA! Somnade när vi kom hem men kanske inte så konstigt när jag bara sovit typ 4 timmar inatt, vaknade till och det var dax för lunch. Sen gick jag tillbaka och sov men bara en timme typ, efter det satt jag i massagestolen och kollade på en film tills vi skulle ner till hästarna.
 
Ja ni fattar min dag har vart riktigt händelselös... Jo, åt hämtmat från Capri men Ronnie då mamma och pappa sover på hotell inatt så bjöd som oss på det ;)
 
Har ingen speciell bild till ett sånt här inlägg så ni får en random bara^^
Haha vart på min sömntuta, passar ganska bra ändårå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0