Schabrak för hela slanten!

Eller nästan i alla fall, en hoppgjord och ett par gummityglar slank med hem också ;)
Schabrak m. brodyr- 350:-  Matchar även till en av våra flugluvor vi har hemma ;)
 
Hoppgjord 125cm- 600:-  Kan vara något liten till en början men resåren brukar ju ge med sig också, bruden har ju vanligtvis 130 men 135 lär bli för långt :o
 
Jacson schabrak- 200:-  Riktigt snyggt och billigt! Lär bli fint på min älskling ♥
 
BR Rock JL- 350+150=500:- Detta set är nog det set som jag är nöjdast över att jag verkligen köpte!
 
En lite annorlunda flugluva som jag gillar skarpt, bara den passar nu då!
 
Schabrak och luva- 200:- Nog det mest prisvärda settet, man kunde även välja 2st schabrak för 200:-
 
Svarta gummityglar- 200:- Mina första gummityglar någonsin, kändes mjuka och smidiga och kvalitéen verkar bra, fanns däremot ett par som var ännu skönare men dem gick på 500:-... Visst har jag pengar till det men tycker det känns som lite mycket pengar för ett par tyglar, plus att jag har ju x antal andra tyglar redan :p
 
Innåt-vända spännen dessutom ;)
 
Det var det jag inhandlade igår på mässan, känner mig nöjd med allting och känner mig ännu mer nöjd att jag hade så mycket pengar kvar. Nu kommer jag nog inte behöva köpa ett enda schabrak på hur länge som helst, men ångrar inget som sagt.
 
Nu är det sängen för min del, ska åka extra extra tidigt imorgon då jag dels står skolpolis den här veckan och ska även försöka hinna ner och lämna alla saker som jag köpt på stallet innan skolan också, vill ju ha lite saker imorgon på hoppträningen ;) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0