Laddat batterierna!!

Nu så kan jag skriva klart det jag påbörjade igår när mina batterier i tangentbordet tog slut :P
 
Idag ( läs igår) började våran stalltjänst, alltså insläpp på kvällarna och utsläpp på morgonen, inte så farligt ändå ;) Förutom det så var jag ut på en liten promenix med Ira idag, inte så lång men vi kollade in lite ''läskiga'' saker vilket nog kommer ge resultat så småning om. Sen klicker-tränade vi efter det, vi utökade våran targeting träning och hon är verkligen klockren! Kunde till och med be henne ta några steg för att nå target :)
 
Förövrigt hände väl inte så mycket idag, var ut och fotade lite också faktiskt.
 
Tessie följde med ut men var inge vidare intresserad av att posera...
Men dagen bjöd på helt underbart väder, om man bortser från igår (läs i förrgår) så var det länge sen man såg solen.
 
OJJJ, höll just på att glömma att skriva att min älskade mamma faktiskt fyller år idag!!!
Älskar er, världens bästa föräldrar!! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0