Inte långt kvar nu!!!

Nu är det bara en vecka kvar tills jag får ta körkort, jag ska INTE kugga och så är det bara! Sen är det även bara 4 DAGAR kvar tills jag fyller år^^ Som i sin tur betyder att det då bara är 14 dagar kvar tills jul. 
 
Har inte önskat mig särskilt mycket ändå men lite saker i alla fall:
 
  • Ett Teleobjektiv till min systemkamera:
        
Antingen den här från elgiganten som har från 18-200 ZOOM, eller den här från Mediamarkt med 55-200 ZOOM.
 
Lutar mer åt den från elgiganten som att den går från väldigt lågt till väldigt högt, hade däremot önskat att det skulle finnas något med lite mer zoom än 200 till min. Men har just nu bara 18-55 så det lär bli ett rejält lyft ändå!
 
Tävlingskavaj- CRW Competition Exclusive
Riktigt snygg och till ett bra pris! Var in och provade ut storlek igår och kan ha 34 men ska jag ha lite mer kläder under och sen kanske jag växer lite till så kommer en 36 bli bättre, fast inte alls satt det vart nå oversize utan perfekt. Synd bara att alla svarta i strl. 36 var slut och kommer inte in först i Januari :(
 
  • 4st nya garderobslådor + en shoppingrunda för att fylla upp nya lådorna med
Har just nu en byxhängare i ena garderobsdelen men tycker det bara känns onödigt då den tar upp så mycket plats så vill ha som i andra 4st stora lådor. Sen känner jag att jag har en hel del kläder som jag växt ifrån, inte storleksmässigt utan ''mognads-mässigt'', alltid lite roligare när man får lite nya plagg som ger flera nya kombinations möjligheter :)
 
Det var några saker som jag önskade som jag vet helt klart att jag vill ha, men finns massor med saker som jag också vill ha, ett kaninhinder skulle inte sitta helt fel och inte heller lite hästhinder från Safety System! Men man får väl begränsa sina önskningar lite då det blir några kronor när man slår ihop allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0