I torsdags

Dom vilade på onsdagen så då kände jag att jag var tvungen att hitta på något vettigt plus att jag hade inte så mkt tid då jag hade luciaträning på kvällen sen, så jag slände på några reflexer och lampor ovanpå täckerna och begav mig ut på en tur i snöovädret. Det var ju på onsdagen det började på kvällen lite smått har jag för mig och på torsdagen snöade det för fullt, men dem måste ju röra på sig ändå, right? 
 
Så jag red på Nadja barbacka och hade Ira på släp i en longeringslina^^ Funkade super bra då Ira går bara den framför henne går och Nadja såg riktigt nöjd ut trots att hon hade en JÄTTE bebis hack i häl. Skrittade mesta dels men travade faktisk lite också, red efter gallerå fram och tillbaka mellan Ola och Lotta (bara den biten som är upplyst).
 
Som sagt väldigt ledsen över att jag inte tagit mig tiden och skrivit detta tidigare, tar bara längre tid i efterhand plus att det känns ganska jobbigt när jag vet hela tiden i bakhuvudet att jag måste skriva det där senare....
 
Om ni undrar satt jag fast Iras reflextäcke med ett grimmskaft bakom rumpen, och Nadjas låg som vanligt men satte ett grimmskaft framför bogen satt det inte skulle åka bakåt ;)
 
Ira fick även inviga sitt nya vintertäcke som jag köpte i sommras till ett super pris! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0