i-Me!

Nu känner jag att jag är en trogen Apple kund som har iPod, iPhone, iMac och nu även en iPad! Alltså vi fick våra iPads i skolan idag (för studier), ska bara leta rätt på något skydd till den så kan jag börja använda den på riktigt.
 
Känns skönt att vi får ett hjälpmedel som verkligen funkar nu, inte som datorerna som pajjar hela tiden... Men måste även erkänna att det känndes ganska nördigt när man satt med både dator, iPad och iPhone SAMTIDIGT!
 
skulle vara en bild här om inte blogg.se vägrar ladda upp bilden... Men ska inte skylla på det nu, ni får bilden så fort som möjligt. Bara jag kommer ihåg det...
 

Nu är det sängen som gäller, skulle egentligen sovit för länge sen men ni vet ju hur det är... man fastnar lätt vid datorn O.o
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0