Hoppehäst!

Ira var super fin idag på hoppträningen, lite osäker bara när vi började komma upp mot 1.10 men vi har inte varit på den nivån så länge heller så det är väl inte konstigt egentligen. Det var näst sista gången denna vecka så nästa blir det lite paket hoppning :) Sen sa vi även att till nästa termin så fortsätter vi att jobba med Ira lite som vi gör redan, att få henne säker på hinder och våga ta för sig. Men det ska utvecklas lite mer då, känns riktigt bra med min underbart fina häst!
 
Nadja är verkligen på bättringsvägen däremot är hon lite smått ''förkyld'' så vi ska köpa någonting som heter Coff-Less i förebyggande syfte endast, sen åker mamma och hämtar Nadjas vintertäcke som hon beställt på Biltema, hon behöver ett med hals nu då hon är rakad och det kan blåsa på ganska rejält hos oss ibland.
 
Nu måste jag sova satt jag får min skönhetssömn, ska ju vara Lucia imorgon och på torsdag!! :D
 
Men först måste jag släppa in min desperata katt som jag slängde/tvingade ut i snön och kylan för en liten stund sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0