Det blir bättre

Har ganska mycket skolarbeten som ska in nu, betygen ska ju vara satta på söndag! :o Men har fått in en hel del arbeten men skulle önskat att man kanske hade lite mer tid över men det får man ta att det är så här nu, kommer inte bli lättare på våren eller i gymnasiumet heller så bara att bita i det sura äpplet och vänja sig. Imorgon går mesta dels av dagen åt till Lucia, först två uppträdanden i kyrkan och sen ett på Tallmon men måste hinna med en No-presentation och skriva klart engelska redovisningen.
 
Skriver om P!NK på engelskan, lite rolig uppgift ändå att skriva om artister.
 
Nadja var något bättre i benet men vi fortsätter med att linda och ge smärtis, om några dagar bör hon vara så pass satt vi kan sluta med smärtisen.
 
Måste även att verkligen läsa på inför mit körkortsprov som jag ska skriva på måndag, men borde inte vara några problem att klara det men man ska alltid förbereda sig väl, särskilt inför ett så pass betydelsefullt prov. Sen på tisdag nästa vecka har jag en remiss till tandläkaren i Uppsala för att få lite information om en behandling mot mitt överbett, om jag tycker att det är värdt det kommer jag göra det men om jag inte vill ta riskerna så struntar jag i det då jag inte lider av det, mina läppar är välanpassade så det ända som kommer bli annorlunda är typ att min haka kommer lite längre fram. Visst lite mer än så blir det men mer om det får jag veta då ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0