Dålig uppkoppling= dålig uppdatering...

Har nu inte bloggat sen i torsdags vilket är riktigt länge sen! Men jag fick jullov i torsdags och resten av dagen efter gick åt till stallet och sen var jag med Vilma, skulle bloggat då men hade inget internet hemma hos henne så det vart inget.

Igår så skyndade jag mig till stallet och red Ira bara då jag och Saga skulle in till stan för att julshoppa, dock köpte vi inte så mycket men hittade lite till mamma pappa och ronnie. Sen handlade jag även lite kläder till mig ;)

Sov över hos Vilma från torsdag till fredag då och hos Saga igår till idag, så nu har vi precis sett klart på Grown Ups och ska alldeles strax ut och fota Sagas hundar i vintervädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0