15 år och en dag

Igår fyllde jag 15 och det bevisar kanske att man börjar bli stor nu? På måndag ska jag skriva upp för moppe/EPA så nu gäller det att plugga på ordentligt så att det sitter som hugget i stucket!

Vart firad av farfar, farmor och Sten-Olov och familjen såklart. Kusinerna kunde inte komma men jag vet ju själv att det brukar kunna vara fullt upp^^

Men jag fick mitt efterlängtade teleobjektiv, det som går från 18-200 :D Nu ska jag så fort jag skrivit klart här ut och inviga objektivet på riktigt! Sen fick jag för övrigt mest bara pengar men det är aldrig fel det heller ;)

Efter att jag har fotat lite så ska jag hjälpa pappa att skotta av taken, det skulle bli tö-väder lite senare och har man inte fått bort snön innan det så lär man nog inte rå på det.

Jag kommer sätta mig vid datorn senare och göra ett lite mer utvecklat inlägg, det här får bli ett litet snabb inlägg bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0