When you can't get i sharp, you get it blurry.

 
 
 
 
 
 
Vet att Ira inte går i form, utan att hon går lite bakom lod ibland och ibland framför men just nu så jobbar vi med att bygga på hennes överlinje och få henne hitta en egen bärighet. Men som ni också ser så har jag glappande tyglar för att hon ska själv få hitta det rätta ''dragläget'', Sen är det såklart jobbigt för henne att jobba rätt utan samma stöd från min sida, men med tiden så kommer hon börja orka mer och mer. Sen är sadeln jag har lite för stor i rumpan för mig så jag hamnar tyvärr lite i stols-sits men vi letar efter en ny så förhoppningsvis så dröjer det inte alls för länge ;)
 
Kände bara att jag vill förklara lite vad vi jobbar med lite mer noggrant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0