Torsdag mitt i veckan

Dagen har varit bra, sov länge. Enda till 13.00 ungefär men var skönt att sova ut plus att det vart senare än jag tänkt mig igår, fast imorgon (idag) så har vi stallet på morgonen så då blir det att gå upp innan tuppen.
 
Softade ganska mycket efter jag vaknat, Regina kom över och vi såg på den spännande finalen i dressyren som vanns utav Charlotte Dujardin på Valegro med en procent på lite över 90%
 
Men vid halv sex någonting så tog vi och cyklade till konsum för att panta burkar, jag har inte pantat några burkar sen innan påsk så jag fick med mig 8st papperpåsar med tomburkar/flaskor! Så det var lätt fötjänta 158kr ;)
 
 
Sen åkte jag och mamma ner till stallet ungefär vi åtta, började med att ta in Nadja och Ira sen borsta dem båda. Vi tog även och drog åt Ira's skor som börjar låta lite lösa, sen raspade jag lite på tårna i fram då hon nästan börjar flyta ut lite. Men sen red jag också och hon var riktigt fin idag efter att jag övertalat henne om att jobba rätt. Tycker hon får riktigt fin överlinje när jag rider på bauscher-bettet, tummen upp till det :)
 
Imorgon tror jag att jag trimmar lite igen på banan och sen ska jag packa allt inför helgen då jag ska tävla med kaninerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0