Tillbaka till rutinerna

Känns riktigt skönt att ha börjat skolan igen, hatar när jag inte får någon rutin på någonting. Men skolan hjälper nått otroligt där. Som att det är första veckan så har vi spec. schema läs lyx, skulle slutat 13.20 men slutade typ kvart i men kunde gått ännu tidigare om jag ville, men passade på att prata lite med nya spanska läraren. Tycker det blir såå mycket lättare att få in och lära sig ett nytt språk om man har en positiv inställning till det hela, vilket jag har :)
 
Direkt efter att jag slutat så cyklade jag vidare till stallet, red både Nadja och Ira idag plus mockade åt Ira resten fixade mamma när hon kom från jobbet. Ira kändes riktigt fin i skritten och traven men i galoppen vart skit sur typ och slog bak-ut typ hela tiden, först trodde jag det kanske bara var en tillfällighet men när hon fortsatte fick vi ta och försöka jobba bort det genom många fattningar och bara galoppera kortare sträckor utan att hon kickade, och det vart bättre. Så då kände jag att jag kunde börja jobba mer med bommarna jag lagt fram och det kändes helt okej ändå när passet var slut dock fick jag aldrig den där riktigt härliga känslan, men sånna dagar finns också. 
 
Nu blir det sängen så jag får sova mina åtta timmar, går upp 06.00 varje morgon för att verkligen komma igång och slipa stressa, god natt!
 
Tricia, Trissan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0