Things are getting better

Idag red jag och Gunvor ut, hon på Nadja och jag på Ira. Måste ändå berömma Gunvor nå otroligt idag då hon knappt suttit på en häst på minst ÅTTA år, och idag så hoppade hon upp på Nadja och vi skrittade en enda fram till sticket och sn började vi trava, efter att vi vändt och börjat rida hemmåt så bestämmde vi oss för att gå bort till karlhygget och då tog vi en liten galopp till och med ;) 
 
Så nu har vi sagt att vi ska rida ut varje onsdag, perfekt för Ira efter hoppträningen på tisdagar. Idag red jag på min Liverpool-stång och hon verkade triva riktigt bra med det. Sen ska jag rida för Lotta.S imorgon, igentligen så skulle Felicia ridit imorgon och jag om två veckor (vi delar på en plats för Lotta, så istället för att rida varannan vecka så rider man en gång i månaden) men hon kunde inte så då frågade hon mig om jag kunde rida imorgon istället. Det blir nog ett super tillfälle att prova bettet lite mer noggrant.
 
Nu måste jag sova och tur att jag har lite sovmorgon imorgon också ^^
 
♥Det kommer alltid var du och jag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0