Tävlings dax!

Ska tävla idag! med kaninerna i Högbo, är KM fast tävlar inte själva KM-klasserna men mini, lätt och Msv. Nu var det jätte länge sen sist så vi får se hur det går men förhoppningsvis så går det bra med någon av dem iaf.
 
Igår (fredag) så hade jag och mammastallet så vi åkte ner och släppte ut dem och sen mockade och började gå igenom lite saker som vi har där nere. När vi kom hem så la jag mig och sov några timmar i soffan och när jag vaknade så sken solen. Passade då på att släppa ut Klara och Örjan i kompostgaller burarna så dem fick äta lite gräs medans jag började göra ren transportburarna. Skit drygt med alla spindlar som hade lagt ägg och byggt nät i burarna...
 
Sen följde Regina med mig ner till stallet och vi red lite på banan, jag på Ira och hon på Nadja. Nadja skulle mest bara skrittas och fick trava lite på rakt spår, Ira fick däremot en lite genom körare och sen spolade jag av hennes hovar i hopp om att jag skulle kunna dra åt hennes skor lite till om leran försvann, och det gick väl sådär. Men hon fick riktigt mycket hovslagar-träning idag :)
 
Nu blir det sängen ska upp vi halv sju så får iaf 5,5-6 timmars sömn ;)
 
Halo i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0