Sista förberedelserna

Har princip packat klart för imorgon, det sista fixar vi innan vi åker ungefär vid 8 tiden. Jag ska rida två pass för Birgitta och mamma ett, jag ska testa mitt kandar lite mer på riktigt imorgon och hoppas att det kommer funka lika bra som när vi red ut.
 
Trimmade Ira på pessoat idag som att jag ska tävla på söndag och då vill jag att hon ska vara lyhörd på mina hjälper. Hade även tre travbommar med 0,8m mellan bommarna för att hon verkligen skulle lyssna tillbaka, sen hade jag tre galoppbommar med 3,5m mellan för att hon ska kunna länga galoppen och stärka hennes självförtroende. 
 
Nadja fick något snabbare pass idag, men hon var väldigt pigg och kändes därför väldigt svår att jobba med då hon nästan vart lite stum i munnen också... Men hade inte bästa bettet för den typen av träning på henne, men viktigast var att hon fick springa ur sig lite innan imorgon.
 
Vi ska ta med oss min kamera så förhoppningsvis så kommer det bli en del kort :) Sen ska jag verkligen försöka mobilblogga imorgon då det blir några längre pauser för min del mellan passen och lunch t.ex.
 
Så nu ställer jag klockan på 06.00 och tar och kryper ner i min säng, god natt!
 
Mamma och Nadja sist hon red för Birgitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0