Schema för imorgon

Jag jobbar inget imorgon men jobbar istället på söndag. Men jag går väl upp vid halv nio någonting sånt, Vilma börjar cykla till mig vid halv tio så cyklar vi tillsammans upp till Ira. Böjar med att ta in henne och så får Vilma borsta så tar väl jag och mockar medans då. Sen tar vi och knallar ner till Ärk och så ska jag hoppa, tänkte göra en övning som kallas 5.5 (fem och halvan) Där jag travhoppar in på ett litet kryss sen ett galoppsprång till en oxer, sen kommer jag nog också lägga till ett räcke efter det. Sen även något enskiljt hinder kan väl vara bra att träna på ;)
 
Vilma får hjälpa mig att höja och sen får hon nog ta lite kort också. Men vi hjälps sen åt med det som är kvar när vi kommer tillbaka och sen följer jag med henne till Kavat innan hon ska ner till Ärk igen men den här gången för  att skriva provet till Grönt Kort.
 
Nadja blir bättre för varje dag som går, kanske att jag ska börja skritta lite på henne imrogon :)
 
Jag och Ira på Laxhoppet 2012! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0